عشق ما







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





گفتمش آرام جانی...

گفتمش آرام جاني گفت نه.................... گفتمش شيرين زباني گفت نه.

گفتمش نا مهرباني گفت نه.....................ميشود يک شب بماني گفت نه.

دل شبي دور از خيالش سر نکرد..................گفتمش،افسوس او باور نکرد.

خود نميدانم خدايا چيستم.........................يک نفر با من بگويد،کيستم.

بس کشيدم آه از دل بردنش......................آه،گر آهم بگيرد دامنش.

با تمام بي کسيها ساختم.........................واي بر من،ساده بودم باختم.

دل سپردن دست او ديوانگيست...............آخه غير من کسي ديوانه نيست.

گريه کردن تا سحر کار من است.................شاهد من چشم بيمار من است.

فکر ميکردم که او يار من است.................نه،فقط در فکر آزار من است.

نيتش از عشق تنها خواهش است...........دوستت دارم دروغي فاحش است.

يک شب آمد زيرو رويم کردورفت...........بغض تلخي در گلويم کردو رفت.

مذهب او هرچه باداباد بود....................خوش به حالش که اينقدر آزاد بود.

بي نياز از  مستي مي ،شاد بود.....................چشمهايش مست مادر زاد بود.

يکشبه از عمر سيرم کردو رفت................من جوان بودم پيرم کردورفت.

بس شنيدم داستان بي کسي......................بس شنيدم قصه دلواپسي.

قصه عشق از زبان هر کسي........................گفته اند از ني حکايتهابسي.

حال بشنو، از من اين افسانه را.....................داستان اين دل ديوانه را.

چشمهايش بوي از نيرنگ داشت...........دل دريغا سينه اي از سنگ داشت.

با دلم انگار قصد جنگ داشت..............گويي از با من نشستن ننگ داشت.

عاشقم من،عاشقم من...........................قصد هيچ انکار نيست.

 ليک با عاشق نشتن عار نيست

کار اوآتش زدن من سوختن..................در دل شب چشم بر در دوختن.

من خريدن ناز،اونفروختن.....................باز آتش در دل افروختن.

سوختن در عشق را از بر شديم....................آتش بوديم و خاکستر شديم.

از غم اين عشق مردن باک نيست...........خونه دل، هر لحضه خوردن باک نيست.

آه ميترسم شبي رسوا شوم.........................بدتر از رسواييم تنها شوم.

واي از اين صيد و آه ازآن کمند.................پيش رويم خنده،پشتم پوزخند.

بر چنين نا مهرباني دل مبند......................دوستان گفتندو دل نشنيد پند.

خانه اي ويرانتر از ويرانه ام....................من حقيقت نيستم افسانه ام.

گرچه سوزد پروري پروانه ام...................فاش ميگوييم،که من ديوانه ام.

تا به کي اخر اين ديوانگي.........................پيلگي بهتر از اين پروانگي.



نظرات شما عزیزان:

ramin
ساعت1:31---9 مرداد 1391
تصمیم خداوند از قدرت درک ما خارج است اما همیشه به سود ما می باشد.



Saman.TanhaTarinTanha
ساعت20:36---5 مرداد 1391
به علت بارش سنگين بى وفايى ، جاده ى عشق لغزنده مى باشد لطفا با محبت برانيد . . .
salam abjie khodam. upet aliiii bood ,Afarin. vaghean ziba o ehsasi bood . Mamnoon Be Ghadre Oghyanoos Ha


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط dijam در 19:30 | |